Acte necesare pentru recuperarea sumelor la concedii si indemnizatii de catre angajatori, din FNUASS, in situatia asiguratilor cu contracte individuale de munca
1. adresa de solicitare (Anexa 10)
2. * situatia defalcata pe luni la adresa de solicitare (DOC; PDF)
3. declaratiile 112 depuse si inregistrate la ANAF (centralizator si confirmarea ca nu exista erori de validare) cuprinzand sectiunile C2(anexa 1.1) si D(anexa 1.2) pentru luna de incasare
4 certificatul medical (exemplarul 2-de culoare roz ), precum si copie conform cu originalul dupa certificatul medical initial
5. nota de calcul cu stabilirea bazei de calcul (DOC; PDF)
6. centralizator concedii medicale (Model)
7. extras de cont
8. certificat de atestare fiscală de la ANAF (dovada achitarii CAM)
TOATE COPIILE VOR FI SEMNATE CONFORM CU ORIGINALUL
*Nota: Se completeaza numai in situatia in care exista cel putin 2 luni pentru care se solicita recuperarea sumelor.