Informații Angajatori

Acte necesare pentru recuperarea sumelor la concedii si indemnizatii de catre angajatori, din FNUASS, in situatia asiguratilor cu contracte individuale de munca

1. adresa de solicitare (Anexa 10)

2. * situatia defalcata pe luni la adresa de solicitare (DOC; PDF)

3. declaratiile 112 depuse si inregistrate la ANAF (centralizator si confirmarea ca nu exista erori de validare) cuprinzand sectiunile C2(anexa 1.1) si D(anexa 1.2) pentru luna de incasare

4 certificatul medical (exemplarul 2-de culoare roz ), precum si copie conform cu originalul dupa certificatul medical initial

5. nota de calcul cu stabilirea bazei de calcul (DOC; PDF)

6. centralizator concedii medicale (Model)

7. extras de cont

8. certificat de atestare fiscală de la ANAF (dovada achitarii CAM)

TOATE COPIILE VOR FI SEMNATE CONFORM CU ORIGINALUL

*Nota: Se completeaza numai in situatia in care exista cel putin 2 luni pentru care se solicita recuperarea sumelor.