OPIS – Asistența medicală din ambulatoriu pentru specialitățile paraclinice imagistică (RMN și CT)

OPIS CONTRACTARE SERVICII MEDICALE PARACLINICE – Radiologie Inalta Performanta
Nr.Documente
1Cererea/solicitarea pentru intrare în relaţie contractuală cu casa de asigurări de sănătate; conform model
2Lista investigatiilor ofertate asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului; acestea se vor exporta si in SIUI
3Contul deschis la Trezoreria Statului sau la bancă, potrivit legii;  
4Codul de înregistrare fiscală – codul unic de înregistrare sau codul numeric personal – copia buletinului/cărţii de identitate, după caz;
5
Dovada de acreditare sau de înscriere în procesul de acreditare a furnizorului, precum şi a punctului/punctelor de lucru secundare, după caz, pentru furnizorii care au această obligaţie potrivit prevederilor art. 249 din Legea nr. 95/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale Legii nr. 185/2017, cu modificările şi completările ulterioare, valabilă la data încheierii contractului, cu obligaţia furnizorului de a o reînnoi pe toată perioada derulării contractului;
6Dovada indeplinirii criteriului de calitate în conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2015 sau alt standard adoptat în România, pentru furnizorii de servicii medicale paraclinice – radiologie – imagistică medicală şi medicină nucleară; (prevederea nu se aplică furnizorilor pentru care casele de asigurări de sănătate încheie acte adiţionale pentru furnizare de servicii medicale paraclinice la contractele de furnizare de servicii medicale dentare/clinice/primara).   
7NU ESTE CAZUL Dovada participării la schemele de testare a competenţei pentru laboratoarele de analize medicale;
8Dovada asigurării de răspundere civilă în domeniul medical pentru furnizor, valabilă la data încheierii contractului, cu obligaţia furnizorului de a o reînnoi pe toată perioada derulării contractului
9Autorizaţia (autorizaţiile) sanitară de funcţionare.
10NU ESTE CAZUL Pentru laboratoarele de analize medicale cu puncte externe de recoltare/puncte mobile de recoltare: Autorizaţia sanitară de funcţionare separată pentru fiecare punct extern de recoltare/punct de recoltare mobil din structura laboratorului/punctului de lucru pentru furnizorii de servicii medicale paraclinice – analize de laborator care intră sub incidența contractului încheiat cu casa de asigurări de sănătate, autorizaţia pentru activitatea de transport al probelor biologice recoltate în punctele externe de recoltare si documentele privind deţinerea mijloacelor de transport auto individualizate şi care sunt utilizate numai pentru aceasta activitate
11Declaratie program de activitate al laboratorului/punctului de lucru/punctului secundar de lucru, după caz, care nu poate fi mai mic de 6 ore pe zi, pentru fiecare laborator de radiologie- imagistică medicală şi medicină nucleară/laborator de radiologie-imagistică medicală şi medicină nucleară organizat ca punct de lucru din structura lor. (ANEXA 45)
12Subcriteriul Resurse Umane – Programul personalului medico-sanitar care îşi desfăşoară activitatea in baza contracului la furnizor ANEXA 18C – radiologie imagistica completat cu campul auto-evaluare ;
13Lista asumată prin semnătura electronică, cu personalul medico-sanitar care intră sub incidența contractului încheiat cu casa de asigurări de sănătate și care îşi desfăşoară activitatea în mod legal la furnizor, precum și programul de lucru al acestuia, conform machetei – (ANEXA 49)
14Certificatul de membru al CMR, pentru fiecare medic care îşi desfăşoară activitatea la furnizor într-o formă prevăzută de lege şi care urmează să fie înregistrat în contract şi să funcţioneze sub incidenţa acestuia, valabil la data încheierii contractului şi reînnoit pe toată perioada derulării contractului, document care se eliberează/avizează şi pe baza dovezii de asigurare de răspundere civilă în domeniul medical; certificat pentru competente/supraspecializare/atestare, unde e cazul; Pentru medicii care au implinit varsta de 70 ani, se va anexa obligatoriu si AVIZUL ANUAL, eliberat conform art.391 alin.(8) din Legea 95/2006; Declaratie de program – medic;
15Certificatul de membru al OAMGMAMR pentru asistenţii medicali care îşi desfăşoară activitatea la furnizor într-o formă prevăzută de lege, valabil la data încheierii contractului şi reînnoit pe toată perioada derulării contractului, document care se eliberează/avizează şi pe baza dovezii de asigurare de răspundere civilă în domeniul medical;
16NU ESTE CAZUL Certificatul de membru al Ordinului Biochimiştilor, Biologilor, Chimiştilor în Sistemul Sanitar din România, pentru fiecare biolog, chimist, biochimist medical care îşi desfăşoară activitatea la furnizor într-o formă prevăzută de lege şi care urmează să fie înregistrat în contract şi să funcţioneze sub incidenţa acestuia, valabil la data încheierii contractului şi reînnoit pe toată perioada derulării contractului, document care se eliberează/avizează şi pe baza dovezii de asigurare de răspundere civilă
17NU ESTE CAZUL Certificatul de membru al Colegiului Farmaciştilor din România, pentru farmacişti, valabil la data încheierii contractului şi reînnoit pe toată perioada derulării contractului, document care se eliberează/avizează şi pe baza dovezii de asigurare de răspundere civilă în domeniul medical
18Dovada de detinere aparatura , cu serie, nr., an fabricatie;
19Fisa tehnica pentru fiecare aparat
20Contract de service cu furnizor avizat M.S. /ANMDM pentru aparatele iesite din garantie;
21Buletinul de verificare periodică pentru aparatura de radiologie şi imagistică medicală, emis de ANMDM, pentru aparatura din dotare, după caz;
22Avizul de utilizare, emis de ANMDM;
23Certificat de conformitate CE;
24Certificat pentru competente/supraspecializare/atestare (ecografii, citologie, CT, RMN, etc.) daca e cazul
25Autorizatia CNCAN pentru aparatura de radiologie imagistica medicala – conform prevederilor legale in vigoare;
26CENTRALIZATOR – evaluare resurse radiologie – format PDF
27CENTRALIZATOR – evaluare resurse radiologie – format EXCEL
28NU ESTE CAZUL CENTRALIZATOR – evaluare resurse laborator – format PDF
29NU ESTE CAZUL CENTRALIZATOR – evaluare resurse laborator – format EXCEL
30Macheta aviz ANMDM

Documentele – necesare evaluarii capacitatii tehnice pentru încadrarea acestora în criteriile de selecţie conform condiţiilor stabilite prin norme;

Lista aparatelor utilizate de furnizor pentru efectuarea serviciilor medicale paraclinice ce vor face obiectul contractului de furnizare de servicii medicale încheiat cu casa de asigurări de sănătate.

Documentele – necesare evaluarii capacitatii logistice pentru încadrarea acestora în criteriile de selecţie conform condiţiilor stabilite prin norme; certificat software dedicat activitatii de laborator

NOTĂ: Documentele necesare încheierii contractelor, se transmit în format electronic asumate fiecare in parte prin semnătura electronică extinsă/calificată a reprezentantului legal al furnizorului. Reprezentantul legal al furnizorului răspunde de realitatea şi exactitatea documentelor necesare încheierii contractelor.

Toate documentele vor fi depuse prin aplicatia de aici: documente.casnt.ro

Pentru furnizorii noi se vor crea conturi noi prin transmiterea unui email catre casuta postala: ti@casnt.ro

MAIL-ul va contine urmatoarele date:
– denumire furnizor
– cod fiscal
– adresa mail
– tip contract furnizor

ATENȚIE ! Furnizorii trebuie să prezinte la contractare, respectiv pe parcursul derulării contractului de furnizare de servicii medicale: avizul de utilizare sau buletinul de verificare periodică, emis de ANMDMR, pentru aparatura din dotare, după caz. Această prevedere reprezintă condiţie de eligibilitate pentru aparatul/aparatele respectiv(e), în vederea atribuirii punctajului conform metodologiei prevăzute în norme.